Future famous designer


Alexandra, fosta mea colega de camera. Sunt realizate anul trecut in camin.  Aveam nevoie de cateva fotografii care sa spuna o poveste, asa ca intr-o seara, ne-am pus mintea la contributie si ne-am apucat de treaba. Care este povestea lor?  Alexandra are o masina de cusut si cu ajutorul ei face lucruri minunate, haine frumoase, pentru “domnite” de tot felul. Spatiul restrans al unei camere de camin ar putea fi o piedica, insa ea dovedeste ca daca ai vointa(si colege prietenoase) poti muta si muntii din loc.

Rezultatul se gaseste mai jos

This slideshow requires JavaScript.

Creatiile Alexandrei se gasesc aici: http://www.luciarosca.ro

3 thoughts on “Future famous designer

  1. Mogâldeaţă vâlceană, te-ai pus pe treabă, mă bucur. Arată grozav ce-ai făcut aici, culoarea este cel puţin superbă! Îmi place, îmi place.
    Te pup şi spor la munci!

    Ps: Ai grijă, de astăzi aştept multe poze aici.

Leave a Reply

